1. film sitesine giren kişi kötü bi ziyaretçi değil. doğal olarak reklam verene zararı yok. (***** olsa savunmazdım)
2. yabancı hertürlü film yayınlayan sitede adsense reklamı varken bizde yasak olması saçma bir kural. burda birbirinizi savunacağınıza herkez ispiyoncu olmuş. git yabancıları şikayet et, türklerin sana ne zararı var. belki adam o siteden ev geçindiriyor.
Keyif adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle