bu yasak mıdır? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu yasak mıdır?
11
●
840
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense ve Ben
bu yasak mıdır?
1
2
24-11-2009, 14:04:47
#10
RedFoX
include olabılırde iframe adsense de yasah ama adtech de nasıl bilmiyorum
24-11-2009, 14:06:22
#11
merge
herkese teşekkürler. benim öğrenemk istediğim verdiğim kodlara nasıl adsense kodunu yerleştirebilrim? kodları direk yazınca olmuyor. include nasıl edilecek?
24-11-2009, 14:29:45
#12
uniyolu
adsense reklamını frame'e koyamazsın. ban sebebidir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler