• 24-11-2009, 14:04:47
    #10
    include olabılırde iframe adsense de yasah ama adtech de nasıl bilmiyorum
  • 24-11-2009, 14:06:22
    #11
    herkese teşekkürler. benim öğrenemk istediğim verdiğim kodlara nasıl adsense kodunu yerleştirebilrim? kodları direk yazınca olmuyor. include nasıl edilecek?
  • 24-11-2009, 14:29:45
    #12
    adsense reklamını frame'e koyamazsın. ban sebebidir.