• 01-12-2024, 17:58:49
    #1
  • 01-12-2024, 18:01:56
    #2
    Benim 40 günden fazla
  • 01-12-2024, 18:02:00
    #3
    Muhtemelen bu hafta içerisinde cevabı gelecektir. Eğer ki bu hafta da cevap gelmezse Adsense destek ekibine ticket oluşturup sorunu iletin cevap vereceklerdir mutlaka.
  • 01-12-2024, 18:03:01
    #4
    Once bence ads-chanc.com ile kontrol etseydiniz web sitelerini
  • 01-12-2024, 18:09:01
    #5
    wpazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Once bence ads-chanc.com ile kontrol etseydiniz web sitelerini
    Hiç denediniz mi?
    %100 başarılı sonuç aldınız mı?
  • 01-12-2024, 18:12:17
    #6
    MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç denediniz mi?
    %100 başarılı sonuç aldınız mı?
    18 web sitesinde 18 indede onay aldım. site sahibi zaten benim. 1 sene boyunca 100 bin onay almış sitede deneme yaptık. neden alır neden almaz derin öğrenme ile bir veri seti oluşturduk. ardından 18 web sitesinde kendimiz denedik. alamadığımız olmadı.
  • 01-12-2024, 20:56:44
    #7
    Silin baştan gönderin hocam, onay için farklı sitelere kayıt olup para yatırmanıza gerek yok onay işi yapanların bile çoğunluğu şansa yapıyor işi.
  • 02-12-2024, 01:02:10
    #8
    wpazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 web sitesinde 18 indede onay aldım. site sahibi zaten benim. 1 sene boyunca 100 bin onay almış sitede deneme yaptık. neden alır neden almaz derin öğrenme ile bir veri seti oluşturduk. ardından 18 web sitesinde kendimiz denedik. alamadığımız olmadı.
    Profilinizi incelemedim. Daha önce konunuzu görmüştüm. İlk fırsatta deniyorum. Ben bir kullanıcı olarak görüp, deneyiminizi merak etmiştim açıkçası.
    Teşekkür ve Tebrik ederim böyle güzel bir proje için.
  • 02-12-2024, 02:22:13
    #9
    EuroSunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen bu hafta içerisinde cevabı gelecektir. Eğer ki bu hafta da cevap gelmezse Adsense destek ekibine ticket oluşturup sorunu iletin cevap vereceklerdir mutlaka.
    konulardan bikaç ay uzak kaldım,böyle bişey mi çıktı?adsense destek ekibine ticket mı atıyoruz artık?öyle bişey varsa iyiymiş...çok eskiden vardı ama yıllardır ulaşamıyoruz adsense ekibine öyle.