• 22-07-2009, 15:41:05
    #1
    Arkadaşlar Pin Girildikten Sonra Banlanırsak Eğer Para'yı Alıyormuyuz Yoksa Parayı Unutuyormuyuz?

    Birde Pin Girildikten Nekadar Sonra Hesap'ımıza Para Yatar?
  • 22-07-2009, 15:47:42
    #2
    Ne Zaman OLursa Olsun Banlandıktan Sonra Parayı Alamıyorsunuz Başıma Geldi.

    Pini girdikten sonra yani tüm işlemleri bitirdikten sonraki 1 ay ödemenizi alıyorsunuz saygılar.
  • 22-07-2009, 16:05:49
    #3
    Teşekkür Ederim Arkadaşlar Sağolun Cevapladıgınız İçin..
  • 22-07-2009, 19:55:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    peki diyelim ki pin i girdik hesabımızda 20 30 $ var ödeme olur mu yoksa o 20 30$ da yanar mı?
  • 22-07-2009, 19:58:54
    #5
    Mahlas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki diyelim ki pin i girdik hesabımızda 20 30 $ var ödeme olur mu yoksa o 20 30$ da yanar mı?
    100 $ A Ulaşmadan Ödeme Alamazsınız.
  • 22-07-2009, 20:11:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    JeLibon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 $ A Ulaşmadan Ödeme Alamazsınız.
    Banlandıktan sonra demek istedim sizde mi öğle demek istediniz?Normalde biliyorum 100$ dan önce ödeme yapılmıyo banlandıktan sonra?
  • 22-07-2009, 20:28:34
    #7
    100$ Ulaşmayana Kadar Zaten O Para Sizin Sayılmıyor Öylesine Duruyor Veya Birikiyor.
  • 23-07-2009, 10:45:03
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    banlandığın zaman iş bitiyor, ödeme falan yapmazlar.