• 10-07-2009, 14:00:59
    #1
    Mrb arkadaşlar forum sitemde adsense için böyle birşey yapsam olurmu yoksa yasakmı, yani arkaplan rengi ile adsense çerçevesi aynı renk konunun içeriği gibi görünüyor

  • 10-07-2009, 14:05:15
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sanmam gayet normal gibi duruyor.Tabi diğer arkadaşlar ne der, ne düşünür bilemem ?
  • 10-07-2009, 14:08:40
    #3
    adtech relamı değil mi o?
  • 10-07-2009, 14:09:16
    #4
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adtech relamı değil mi o?
    adtech reklamıda ben adsenseye uyarlasam diyorum
  • 10-07-2009, 14:09:27
    #5
    Yasak Degil . Birsürü Forumda Gördüm Böyle..
  • 10-07-2009, 14:10:29
    #6
    Takmayın bu kadar kafanıza şöyle yaparsam banlanırmıyım diye yapın gitsin birşey olmaz neler var banlanmıyor teşvik etmediğiniz sürece banlamaz yerleşim için yazsada pek takmıyor yerleşimi.