böyle bir reklam alanı
5
●452
- 10-07-2009, 14:05:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sanmam gayet normal gibi duruyor.Tabi diğer arkadaşlar ne der, ne düşünür bilemem ?
- 10-07-2009, 14:09:16adtech reklamıda ben adsenseye uyarlasam diyorumburak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2009, 14:10:29Takmayın bu kadar kafanıza şöyle yaparsam banlanırmıyım diye yapın gitsin birşey olmaz neler var banlanmıyor teşvik etmediğiniz sürece banlamaz yerleşim için yazsada pek takmıyor yerleşimi.