merhaba arkdaşlar adsenseye başvuralı 3 haftayı geçicek nerdeyse hala bir olumlu yada olumsuz dönüş olmadı bu normalmi ?
sitenizi inceliyoruz diyip duruyor mail vs de gelmedi
Büyük ihtimal red yiyecektir hocam Red geleceği zaman uzun sürüyor genelde. Artık adsense eskisi kadar cömert değil.
hocam red yemesi için bir sebep yokki ama trafik alıyor site adsensse engel bir durumda yok lakin çok uzun sürdü bu başvuru anlamadım gitti sinir etti ayrıca
hocam red yemesi için bir sebep yokki ama trafik alıyor site adsensse engel bir durumda yok lakin çok uzun sürdü bu başvuru anlamadım gitti sinir etti ayrıca
Hocam adsense buna bir sebep aramıyor ki 5 adet makale bulunan daha dün açılan siteye bile biranda onay verebiliyor Örneğin benimde aynı şekilde sizin tabiriniz ile reddetmesi için hiç bir sebep yoktu ve red geldi tekrar gönderdim bekliyorum
Hit gelen yazıya reklam kodu ekleyin veya siteyi tekrar adsense hesabınıza eklemeye çalışın size uyarı verecektir bu site ekli diye. Bu işlemler adsense botunun daha hızlı siteye gelip incelemesine yardımcı olur. Kolay gelsin
AdSense hesabınıza sürekli girip kontrol ediyorsanız sürecin uzaması normal. Genellikle 14 ila 21 günde sonuç geliyor. Organik hit adSense'nin anahtarıdır ama elbette sitenin diğer metrikleri de önemli. Spam yaratacak etiketler, +18 yönlendirmeler veya negatif anahtarların yoğunlukta olduğu içeriklerle maalesef onay çok zor. Başarılar dilerim.