• 30-09-2023, 22:30:21
    #1
    Herkese merhaba Adsense Başvuru yaptım.
    1 hafta oldu ilk başta başka hesap var diye mail geldi bende o hesabı silip tekrar başvurdum.
    1 haftadır Hazırlanıyor yazıyor. ne yapmalıyım *?
    Herkese teşekkürler
  • 30-09-2023, 22:31:11
    #2
    Sonuçlanana kadar beklemelisiniz hocam.
  • 30-09-2023, 22:32:26
    #3
    weasocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuçlanana kadar beklemelisiniz hocam.
    1 hafta olması doğal/normal mı?
  • 30-09-2023, 22:33:02
    #4
    iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta olması doğal/normal mı?
    Aylarca da bekleyebilirsiniz
  • 30-09-2023, 22:35:08
    #5
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylarca da bekleyebilirsiniz
    Site birkaç aylık. red gelebilir ama beklemek çok sinir bozucu hocam
    red gelirse adsense alternatifi site öneriniz var mı?
  • 30-09-2023, 22:35:49
    #6
    iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site birkaç aylık. red gelebilir ama beklemek çok sinir bozucu hocam
    red gelirse adsense alternatifi site öneriniz var mı?
    Alternatifi için bilgim yok hocam.
  • 30-09-2023, 22:49:45
    #7
    Rakipsiz
    Bende 25'inde gönderdim bekliyorum hocam daha dönüş yok
  • 30-09-2023, 22:51:12
    #8
    Bedirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 25'inde gönderdim bekliyorum hocam daha dönüş yok
    Aynı durumdayız hocam. Bnde 23ünde gönderdim
  • 30-09-2023, 22:52:48
    #9
    Rakipsiz
    iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durumdayız hocam. Bnde 23ünde gönderdim
    Hocam ben bugün işlemi hızlandıracağını düşündüğüm bir işlem yaptım sitelere girdim site ekliyken aynı siteyi eklemeyi denedim tekrar hata verdi ama bot geldi siteme forumda bi arkadaşta görmüştüm belki işlemi hızlandırır sizde yapın umarım olumlu dönerler bu kadar beklediğinize değer