Herkese merhaba Adsense Başvuru yaptım.
1 hafta oldu ilk başta başka hesap var diye mail geldi bende o hesabı silip tekrar başvurdum.
1 haftadır Hazırlanıyor yazıyor. ne yapmalıyım *?
Herkese teşekkürler