• 07-04-2023, 13:30:50
    #1
    Selam dost ve düşman kardeşlerim.
    Dost ve düşman dedim evet çünkü yüzde 50 benim başarımla mutluluk duyuyor. Yüzde 50 lik dilim ise bu başarımın olmaması gerektiğini düşünüyor sebebini bilmiyorum

    Hikayemin olduğu konu

    Uzun zamandır bana sürekli mesaj geliyor yok ne durumdasınız, yok işte ban yedinizmi? Konu güncellenmemiş falan.
    Arkadaşlar yaklaşık olarak 1 aydır adsensede bozukluklar vardı. Tıklamalar siliniyor sayılmıyor vb. Birde bunun üzerine geçen ay reklam kısıtlaması gelmişti.
    12 gün bekledikten sonra o kısıtlamada kalktı.

    Site Spamdır içerik falan girilmiyor niche falan değil trafik ben nerden istersem ordan geliyor. Doğal değil yapaydır heyşey kimseye eebok satmıyorum hizmet sağlamıyorum chatgbtde kullanmıyorum. merak edenler için açıklamak istedim sürekli aynı mesjalar geliyor.

    Şükür ban yemedik merak eden arkadaşlar için konuyu açmak istedim.
    güncel durumumuzda şu şekilde




    Kısacası ban yemedik yolumuza sorunsuz olarak devam ediyorum dostlarım sevinebilir düşmanlarım üzülüp hasetinden çatttlayabilir saygılarımla.
  • 07-04-2023, 13:33:33
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Maşallah, nazar değmesin
  • 07-04-2023, 13:36:02
    #3
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    ''yüzde 50 benim başarımla mutluluk duyuyor'' Bu bölümden başarılarlar hocam çok mutlu oldum sizin adınıza.....
  • 07-04-2023, 13:36:16
    #4
    reklam harcaması nedir ?
  • 07-04-2023, 13:36:18
    #5
    Reklam Yönetimi
    Tebrik ederim hocam, başarılar
  • 07-04-2023, 13:37:12
    #6
    WebPerformans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam harcaması nedir ?
    reklam harcaması yok kendi yazılımım. 0 gider!
  • 07-04-2023, 13:38:20
    #7
    başarılarınızın devamını dilerim mükemmel
  • 07-04-2023, 13:41:42
    #8
    tebrik mi bekliyorsunuz anlamadım ama kimseye bir şey ispatlamanıza gerek yok, çok kazanıyorsunuz diye kimse sizi de alkışlayacak diye bir şey de yok.
  • 07-04-2023, 13:43:06
    #9
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam harcaması yok kendi yazılımım. 0 gider!
    Hocam yapmayın böyle
    İnsanın duygularıyla oynuyorsunuz.

    Sıfır masraf, sıfır doğallık, kurallara uymadan

    Gelirler düştü diyorsunuz birde.

    Allah muvaffak etsin... Başarılarınızın devamını diliyorum.