bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklam harcaması yok kendi yazılımım. 0 gider!
Hocam yapmayın böyle
İnsanın duygularıyla oynuyorsunuz.

Sıfır masraf, sıfır doğallık, kurallara uymadan

Gelirler düştü diyorsunuz birde.

Allah muvaffak etsin... Başarılarınızın devamını diliyorum.