2 aydan fazladır beklediğim adsense başvurumu iptal edip tekrar başvurdum. Ama sitekit tarafında böyle görünüyor



Adsense in kendi sitesinde de incelemede görünüyor, sitede verilen kod da yerleşik durumda. Bu sorun olur mu inceleme aşamasında?