• 12-03-2009, 21:35:01
    #19
    adsense her tık a eşit ücret vermiyor
    mesale örnek vereyim
    bedava yada free kelimesi için 0,01 verirken
    eğitim veya kültür için 0,07 yada 0,06 ya kadar çıkabilir
    bazı kelimelerde daha da üst verdiğini duymuştum.
  • 12-03-2009, 21:36:22
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dostum 146 tıka 1.3 dolar alıyorsan fazla bile alıyorsun ben 1100 küsür tık alıyorum ama 10 dolar topu topu geliyor gelmiyor..
  • 12-03-2009, 21:38:48
    #21
    türkce genel forum 48 tik'a 2.30$ bu aralar baya iyi nazar degmesin
  • 12-03-2009, 21:58:02
    #22
    kategoriler arasına text reklam koymayı deneyebilirsiniz
  • 12-03-2009, 22:06:35
    #23
    Valla ben gene aynı şeyi yazayım ve artık kabul edin: Bebeler bile reklamlara tıklamıyorken adsense veya adtech'ten çok ciddi gelir kazanmanız mümkün değil...
  • 12-03-2009, 22:10:25
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Bende fazla almışsın

    Benimde 5k ama 1 dolar zor ediyor
  • 12-03-2009, 22:28:30
    #25
    008
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    açıkçası adsensein neye göre ücretlendirdigini tam çözemedim,
    çünkü geçen ay 1200 1300 arası tıka aldıgım deger 11-12 dolar arasıydı, suan 360 tık civarına 7-8 dolar alıyorum, nasıl iş çözmedim, çünkü içerik aynı içerik
  • 12-03-2009, 22:35:09
    #26
    Siteni inceledim, bence sitedeki reklam alanlarını artırmalısın üste de reklam koymalısın.. artacaktır tıklama ve gelir.. kişisel fikrim..
  • 13-03-2009, 17:45:10
    #27
    Üyeliği durduruldu
    bence logonun yanıdaki kısma text reklam koy bide arkdaşların dedigi gibi kategroriler arasına text reklam koysan artış olacaktır diye düşünüyorum