• 16-07-2021, 09:07:07
    #1
    Merhabalar herkese günaydın, hayırlı işler diliyorum. 3-4 defa red gelen adsensen 4 saat önce onaylanmış. Bir hayırlı olsun alırız. Buradan Adsense ekibine teşekkür ediyorum

    Onay bekleyenler de inşallah onaylarını kısa süre içinde alırlar.
  • 16-07-2021, 09:07:43
    #2
    Hayırlı olsun inşallah hocam bol kazançlar
  • 16-07-2021, 09:08:38
    #3
    Hayırlı olsun hocam
  • 16-07-2021, 09:15:17
    #4
    Hayırlı olsun hocam
  • 16-07-2021, 09:22:42
    #5
    Hayırlı olsun hocam
  • 16-07-2021, 09:27:20
    #6
    hayırlı olsun hocam
  • 16-07-2021, 09:30:54
    #7
    Abi çok sevindim, red vermesi bile saçmaydı zaten
    Darısı benim yabancı siteme
    Bol kazançlar
  • 16-07-2021, 09:31:25
    #8
    @hyperzone; seninki kaç kez red yedi .d
  • 16-07-2021, 09:32:41
    #9
    xresulbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi çok sevindim, red vermesi bile saçmaydı zaten
    Darısı benim yabancı siteme
    Bol kazançlar
    kardeşim, başka sitelerimde red gelirse sana söyleyim sen bi bak totem yapalım böyle inşallah seninki de onaylanır.