• 06-04-2021, 14:30:49
    #1
    Merhabalar çok şaşkın ama bir o kadar da mutlu olduğum bir gün dün adsenseye gönderdiğim sitem bugün onay aldı bu kadar hızlı beklemiyordum sizde durumlar nasıl
  • 06-04-2021, 14:31:34
    #2
    EmreGencaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar çok şaşkın ama bir o kadar da mutlu olduğum bir gün dün adsenseye gönderdiğim sitem bugün onay aldı bu kadar hızlı beklemiyordum sizde durumlar nasıl
    4 gündür üst üste red alıyorum hocam. iznin olursa siteni inlcemek isterim yaptığım hata varsa görmek için
  • 06-04-2021, 14:31:34
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun
  • 06-04-2021, 14:33:17
    #4
    Nasip olur mu bee? Hayırlı olsun hocam ☺️
  • 06-04-2021, 14:33:25
    #5
    @Tufan1903; ilettim
    @Progod; teşekkürler hocam
  • 06-04-2021, 14:33:44
    #6
    nmnkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasip olur mu bee? Hayırlı olsun hocam ☺️
    Teşekkürler inşallah olur hocam
  • 06-04-2021, 14:35:01
    #7



    Var bazı hayallerimiz
  • 06-04-2021, 14:39:15
    #8
    Kaç gündür banada red geliyor. İznin olursa nerde hata yapıyoruz diye siteni incelemek isterim hocam... @EmreGencaslan;
  • 06-04-2021, 14:39:57
    #9
    Hocam bende 1.5 aydır red yiyorum sitenizi inceleyebilir miyim yaptığım hataları görmek için