• 01-02-2021, 02:08:56
    #1
    15 tıklama almasına rağmen bile çok düşük değil mi?
  • 01-02-2021, 02:13:04
    #2
    Normal rakam hocam. Sektör nedir
  • 01-02-2021, 02:15:06
    #3
    Noblee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal rakam hocam. Sektör nedir
    Genel diyebiliriz hocam, belki de buradan geride kalıyorum. Merak edilen konu başlıklarının ele alındığı bir sayfa.
  • 01-02-2021, 02:19:26
    #4
    Sektör türkçe, adsense türkçe. O yüzden fazla bir beklentiniz olmasın.
  • 01-02-2021, 02:21:15
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sektör türkçe, adsense türkçe. O yüzden fazla bir beklentiniz olmasın.
    Peki bunları İngilizceye çevirip o şekilde şansımı denesem yeni bir site de?
  • 01-02-2021, 02:25:56
    #6
    merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel diyebiliriz hocam, belki de buradan geride kalıyorum. Merak edilen konu başlıklarının ele alındığı bir sayfa.
    site gayet hızlı ve temiz, 8 reklam biraz fazla gibi
  • 01-02-2021, 02:27:19
    #7
    merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bunları İngilizceye çevirip o şekilde şansımı denesem yeni bir site de?
    Şans işi değil bu maalesef. Bir projeye başlamadan önce, detaylı bir araştırma yapılır. Hangi sektörün reklamveren'i daha çok, hangi sektör daha kolay veya daha zor gibi. Diğer özel bir ayrıntı ise, '' hangi başlıklar daha çok okunuyor/aranıyor gibi. ''
    • merakalemi
    merakalemi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-02-2021, 02:29:33
    #8
    Noblee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site gayet hızlı ve temiz, 8 reklam biraz fazla gibi
    Okuyucunun gözüne sokup tıklasın dercesine adeta gibi mi olmuş 😅
  • 01-02-2021, 02:30:12
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şans işi değil bu maalesef. Bir projeye başlamadan önce, detaylı bir araştırma yapılır. Hangi sektörün reklamveren'i daha çok, hangi sektör daha kolay veya daha zor gibi. Diğer özel bir ayrıntı ise, '' hangi başlıklar daha çok okunuyor/aranıyor gibi. ''
    Haklısınız, biraz daha pişmeliyim 👍