merhaba arkadaşlar adsense den hiç anlamıyorum desem yeridir.
forum siteme reklam koydum kabul edildi.
sizce bu tablo iyimi kötümü bilmediğim için soruyorum

forum siteme reklam koydum kabul edildi.
sizce bu tablo iyimi kötümü bilmediğim için soruyorum

