• 03-06-2015, 23:15:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.



    Gönül isterdiki bende Adsense ile bir araba alayım...

    Her ne kadar henüz Adsense ile araba alamamış olsamda Punto marka yeni aldığım araca Adsense ile tüp taktırdım.

    Umarım herkes birgün Adsense ile bir ev bir araba yanına küçükte olsa bir sermaye sahibi olur..

    Bol kazançlar..
  • 03-06-2015, 23:15:51
    #2
    tüpün iyisini taktıraydın bari sıralı sistem , hayırlı olsun daha iyilerini görürsün işallah.
  • 03-06-2015, 23:35:05
    #3
    Adsense ile hem bmw aldım,hem tüp taktım bastıgım zaman yakıtı dusunmemem lazım içiyor çünkü Genelde geceleri dolduruyorum tüp sırası hoş olmuyor şahinler murat131 ler ile
    • idrisselvi
    • arpej
    • synk
    idrisselvi, arpej ve synk bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 03-06-2015, 23:36:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bir yerden bir şeyler almaya başlamak da önemli. Azim..

    Hayırlı olsun
  • 08-06-2015, 15:57:28
    #5
    darısı bizim başımıza
  • 08-06-2015, 16:40:19
    #6
    tüpü kaça takıyorlar müdür toplam kaç liraya mal oldu ruhsat falan
  • 08-06-2015, 17:55:49
    #7
    deafmute adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüpü kaça takıyorlar müdür toplam kaç liraya mal oldu ruhsat falan
    tüp markadan markaya değişir,atiker 1000 ,brc 1500,prins 2250

    ruhsata da tekrar muayene gerekiyo 250 civarı da o gider
    • deafmute
    deafmute bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2015, 01:00:12
    #8
    deafmute adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüpü kaça takıyorlar müdür toplam kaç liraya mal oldu ruhsat falan
    1100 TL Atiker tüp + 350 TL civarı muayene masrafı

    tabi aracın ilk muayenesi olmasına rağmen muayeneden ilk seferde geçmeme ihtimali var bnm gibi
  • 11-06-2015, 01:05:08
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gukti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Gönül isterdiki bende Adsense ile bir araba alayım...

    Her ne kadar henüz Adsense ile araba alamamış olsamda Punto marka yeni aldığım araca Adsense ile tüp taktırdım.

    Umarım herkes birgün Adsense ile bir ev bir araba yanına küçükte olsa bir sermaye sahibi olur..

    Bol kazançlar..
    Öncelikle Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Şahsım adına bunu yapamayanlarda var, ev alanda var. Şu ana kadar adsenseden aldıklarım ( Arçelik çamaşır kurutma makinesi, tekne ve bir kaç kez kredi kart borcumu ödedim.) gerçekten ilaç gibi geliyor. Lakin araba özellikle de ev alanların yanında hiç olduğunu düşünüyorum. Inşallah bizlerde birgün ev veya araba alırız.