) insanları neden böyle merakla bekletiyorsunki, haydi parmaklarına kuvvet..
İlk başvurumda kabul edildim
35
●2.175
- 02-08-2013, 02:52:28yazmak en fazla 5 dakikanı alacaktır mubarek
) insanları neden böyle merakla bekletiyorsunki, haydi parmaklarına kuvvet..
- 02-08-2013, 03:24:34müsait olamadığım için detaylı anlatamıyorum kusura bakmayın. sıfır hesap açın ve hiçbir işlemde kullanmadan direk adsense'ye başvurun. maile girdiğiniz isim ve adsense için girdiğiniz tam alacaklı adı aynı isim olsun. başvuru yapmadan önce sitede c/p yazı olmamasına dikkat edin. mümkünse bir site açın, 10-15 özgün yazı yazın, öyle başvurun. 10 içerikli bir siteyle başvurdum ve "eksik içerik" uyarısına takılmadım. sitenin boş görünmemesini sağlayın, yani boşluk kalmasın hiçbir yerde. tüm kategorilere gerekirse yazı girin. gizlilik politikası vs sayfa yok sitede fakat bazı arkadaşlar bunun hızlandırdığını söylüyor. birde başvuru yaparken sanırım abd seçiliydi, Türkiye'yi seçtiğimi hatırlamıyorum yararı olur mu bilmiyorum..
- 02-08-2013, 03:27:16Abd mi ? O zaman sana ne yararı olacak bu hesabın ? Abd'de yaşamıyorsun sanırımkrmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2013, 03:28:08yok hocam yalnız hesap ayarlarından gördüğüm kadarıyla Türkiye olarak başvuru yapmışım.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2013, 03:37:34Üyeliği durduruldu
- 02-08-2013, 04:18:37Hayırlı olsun bol ve sorunsuz kazançlar.
Mobil cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi. Yazım ve harf hatasını mazur görünüz.
pm pls