• 19-11-2007, 23:11:16
    #10
    arkadaşlar beklenen pin geldi . şimdi ne yapmam lazım .

    176 dolar para birikmiş bu arada.....
  • 20-11-2007, 02:55:03
    #11
    K.a.a.N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar beklenen pin geldi . şimdi ne yapmam lazım .

    176 dolar para birikmiş bu arada.....
    Pini adsenseye girip doğruladınmu???

    Bugün ayın 20 si şu anda doğrularsan önümüzdeki ayın sonunda alırsın paranı ancak

    Bilginize,
  • 23-11-2007, 00:17:41
    #12
    evet pinim doğrulandı
    şimdide vergi bilgileri ni soruyor.

    paramı yerel parabirimi olarak istedim. ama şu vergi durumunu nasıl halledeceğim

    paramı yerel parabirimi olarak istedim. bu para adresemi gelecek. bana banka hesap falan sormadı..

    bana acil bi yardım lütfen.......
  • 23-11-2007, 11:13:39
    #13
    Parayı alabilmek için hesabım başlığından ödeme ayrıntılarına geleceksin. Oradan banka hesabı eklemeyi seçip banka bilgilerini gireceksin. Belirttiğin hesaba google bir kaç gün içinde cüzi bir miktar yatıracak.Bu miktarı adsense sayfasına girip doğruladıktan sonra, 15 ini geçtiği için Aralık sonunda paranı anca alırsın.
  • 01-12-2007, 01:52:04
    #14
    hesap takma adı nedir. oraya ne yazmam gerekli...........
  • 01-12-2007, 02:26:12
    #15
    istediğini yazabilirsin örneğin banka adını yazabilirsin
  • 01-12-2007, 02:33:09
    #16
    google nın hesabıma onay için kaç para yatırdıgına nerden bakabilirim arkadaşlar telecard ım var yapı krediden
  • 10-12-2007, 02:36:36
    #17
    sizlerin yardımları ile buraya kadar geldim .

    arkadaşlar benim hesaba cüzi bir miktar para yatırılmış.

    ATM den çıkarttığım ekstrede 0.27 ytl, arvato finance services limited den eft yapılmış.

    şimdi iki sorum var

    bu para doğrumudur yoksa bankadan teyit ettireyimmi.

    birde parayı gönderen kuruluş doğrumu, burasımı gönderiyor.

    yardımlarınızı bekliyorum..... ayın 15 i olmadan para için yazılayım
  • 10-12-2007, 02:42:27
    #18
    Teyit ettirmene gerek yok atmde öyle yazıyosa odur Yaz doğrulansın banka kodun

    Vergi bilgileri içinde yanlış hatırlamıyosam abd vatandaşı olmadığını belirtmen gerekiyo o bölümde.