• 07-09-2012, 21:29:34
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    merhaba arkadaşlar

    ben ödeme alamıyorum daha doğrusu nasıl alınır bilmiyorum ayarlarımı yaptım aft yi seçtim hesap numaramı girdim askıda olan hiç bir şey yok her şey normal paramda var hesapta ama google bana paramı göndermiyo acaba bi yerde bişey mi var ödememi gerçekleştri gibisinden ben bu parayı nasıl alıcam bana yardımcı olabilecek varmıdır işallah
  • 07-09-2012, 23:14:13
    #2
    Ödeme alabilmeniz için hesabınızda 100$ olması lazım eğer hesabınızdaki miktar 100$ ın altındaysa o yüzden ödeme yapılmıyordur büyük ihtimalle
  • 08-09-2012, 00:08:31
    #3
    Merhaba

    Adsense panelinizde hesabınızı eft olarak seçtiyseniz kart bilgilerinizi doğru girdiyseniz hesabınızda 10 dolar kazandıktan sonra bir test ödemesi yapılır. Hesabınıza ne kadar yatmış ise o tutarı adsense panelinize gerekli kısma girerek hesabınız doğrulanır daha sonra ise hesabınızdaki kazancın 100 dolara ulaşmasından bir sonraki ayın 27 si gibi paranızı hesabınızdan alabilirsiniz.
  • 09-09-2012, 00:52:24
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hepsini yaptım 100 doları da geçtim ama hala gelen bi para yok malesef hayırlısı olsun bekliyoruz bakalım
  • 09-09-2012, 05:43:56
    #5
    100$ ı ne zaman geçtiniz?helperman`in de söyledigi gibi hesapdaki paranız 100 dolara ulaştıgında degil,bir sonraki ayın 27 si gibi paranızı hesabınızdan alabilirsiniz.hemen bikaç gün sonra göndermiyor yani.
  • 10-09-2012, 09:39:46
    #6
    Ödemeler, ödenmemiş kazançlarınızın 100,00 $ eşiğine ulaştığı ayın sonundan itibaren 30 gün içinde yapılır.

    Yani bu ay 100 $ eşiğini geçtiyseniz gelecek ayın 27 si gibi paranız yatar.

    Ocak ayının 1'inde 100 dolarınız olduysa.
    Şubat 27 ye kadar paranız yatmıyor.
  • 10-09-2012, 09:43:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    100 dolar olursa ne zaman geçiyorlar ödemeyi
  • 10-09-2012, 10:43:21
    #8
    atasbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 dolar olursa ne zaman geçiyorlar ödemeyi
    sizin mesajın hemen üzerindeki mesaja bi bakarmısınız?