• 26-10-2010, 21:23:57
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google 'da yeni olmam bilişim üzerinde yeni olduğum anlamına gelmez beyler.Bakmayın zırt bırt soru yazıyorum aam afedersiniz 4-5 yıldır alan bile adam gibi soruma cevap veremiyor ..
    Ben 16 ekim sabah 10.00 a kadar onaylamanız gerekiyor diye biliyorum ama belki de alabilirsiniz..

    https://www.google.com/adsense/reports-payment
    bu sayfada

    Alıntı
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir
    bu yazı sizde de çıktıysa yarın ödeme alırsınız...
  • 26-10-2010, 21:27:37
    #11
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google 'da yeni olmam bilişim üzerinde yeni olduğum anlamına gelmez beyler.Bakmayın zırt bırt soru yazıyorum aam afedersiniz 4-5 yıldır alan bile adam gibi soruma cevap veremiyor ..
    Demek ki sizde bir problem var? Yada r10 da herkes sorunlu
  • 26-10-2010, 21:27:37
    #12
    Bi su kismet olmadi :O)
  • 26-10-2010, 23:12:51
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 16 ekim sabah 10.00 a kadar onaylamanız gerekiyor diye biliyorum ama belki de alabilirsiniz..

    https://www.google.com/adsense/reports-payment
    bu sayfada


    bu yazı sizde de çıktıysa yarın ödeme alırsınız...
    Merhabalar evet o yazı cıktı galiba alıyorum Eft de sanırsam işleme koyuldu.