• 28-10-2010, 22:47:20
    ben halen alamadim , almanyada kaliyorum aceba alan varmi almanyadan?
  • 29-10-2010, 08:06:35
    sonunda alabildik,yinede teşekkürler adsense iyiki varsın =)
  • 29-10-2010, 08:31:33
    Üyeliği durduruldu
    güle güle harcayın
  • 29-10-2010, 08:50:05
    Çek İle Nasıl yapıcaz arkadaşalr ne zaman gelecek ?
  • 29-10-2010, 09:52:21
    Ben de aldım dün ödemeyi. İşbankası.
  • 29-10-2010, 09:52:55
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çek İle Nasıl yapıcaz arkadaşalr ne zaman gelecek ?
    Çek gideceksin CITIBANK' da bozduracaksın. Bozmazsa başka bankalara gideceksin onlarda komisyon alıyorlar.
  • 29-10-2010, 15:36:44
    kazoo_44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çek gideceksin CITIBANK' da bozduracaksın. Bozmazsa başka bankalara gideceksin onlarda komisyon alıyorlar.
    yahu peki bu çek ne zaman gelecek

    ayrıca teşekkürler
  • 29-10-2010, 16:35:46
    dun sabah ödemeyi iş bankasından aldım bende
  • 29-10-2010, 21:40:46
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu peki bu çek ne zaman gelecek

    ayrıca teşekkürler
    Hızlısı 1 haftada gelir. Normali 1 ayı bulur.