Arkadaşlar ödeme kesilmiş fakat hesabıma para yatmamış geçen ay ödeme almıştım. bankayı aradım beklemede olan bir eft gözükmüyor diyor neden olabilir acaba ödeme alamayan varmı başka
saat 11 gibi çektim saat 2 gibi inanın sadece 15 lira kaldı ay boyunca sıkıyoruz kendimizi kazanmak için ödeme gelir kala kala 15 lira şimdi gelde bunu harca