• 28-10-2010, 15:06:44
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 cent sen fazla aldın
    benim bir hesaptı o yalnız
  • 28-10-2010, 15:18:07
    Goztepeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bankalar kapalımı acaba bugun ?
    Öğlene kadar açık diye biliyorum.
  • 28-10-2010, 15:18:45
    İlaç gibi geldi bayram üstü Canlı Cepte..
  • 28-10-2010, 15:38:34
    Sakinleşmiş burası
  • 28-10-2010, 16:58:37
    Arkadaşlar ödeme kesilmiş fakat hesabıma para yatmamış geçen ay ödeme almıştım. bankayı aradım beklemede olan bir eft gözükmüyor diyor neden olabilir acaba ödeme alamayan varmı başka
  • 28-10-2010, 17:49:39
    allah bereket versin öteki ay görüşürüz
  • 28-10-2010, 17:52:44
    Üyeliği durduruldu
    saat 11 gibi çektim saat 2 gibi inanın sadece 15 lira kaldı ay boyunca sıkıyoruz kendimizi kazanmak için ödeme gelir kala kala 15 lira şimdi gelde bunu harca
  • 28-10-2010, 17:53:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hadi bakalım kurbanlığımız google dan
  • 28-10-2010, 17:53:42
    bugün parayı bitirip üstüne cepten yiyeceğiz