• 28-10-2010, 12:30:22
    Benimki halen hesapta değil Ödeme işlemde yazıyor :S
  • 28-10-2010, 12:33:28
    @BMY

    Çoğumuzda öyle yazıyor. Banka hesabını kontrol et.
  • 28-10-2010, 12:35:09
    Bankaya gidip bakarımda yağmur var
  • 28-10-2010, 12:35:25
    işlemde yazan arkadaşlar hesaplarını kontrol ettilermi?
  • 28-10-2010, 12:46:56
    Ziraat Bankası Taksim Şubesi ödeme hesapta...
  • 28-10-2010, 13:02:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işlemde yazan arkadaşlar hesaplarını kontrol ettilermi?
    Evet çoğu kişi aldı ödemesini. Herkese ödeme yapıldıktan sonrada ödeme yapıldı yazısı çıkar şuan çoğu kişinin ödemesi yapılsada ödeme işlemde yazısı olması lazım.
  • 28-10-2010, 13:10:20
    Çek için NAsıl olacak arkadaşlar ?

    çeki yolladırlar mı ne oldu ? bilmiyorum bu konuyu da bilgilendirebilirmisiniz
  • 28-10-2010, 13:13:18
    Garanti hesapta
  • 28-10-2010, 13:22:51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet çoğu kişi aldı ödemesini. Herkese ödeme yapıldıktan sonrada ödeme yapıldı yazısı çıkar şuan çoğu kişinin ödemesi yapılsada ödeme işlemde yazısı olması lazım.
    Aynen kardeşim, panele aldanmayın paranız hesabınızda.. Doğru bilgi.