Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 28-10-2010, 13:02:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet çoğu kişi aldı ödemesini. Herkese ödeme yapıldıktan sonrada ödeme yapıldı yazısı çıkar şuan çoğu kişinin ödemesi yapılsada ödeme işlemde yazısı olması lazım.LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2010, 13:10:20Çek için NAsıl olacak arkadaşlar ?
çeki yolladırlar mı ne oldu ? bilmiyorum bu konuyu da bilgilendirebilirmisiniz - 28-10-2010, 13:22:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aynen kardeşim, panele aldanmayın paranız hesabınızda.. Doğru bilgi.WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle