Temmuz Ayı Ödemeler
7
●935
- 19-07-2010, 00:55:18arkadaş bilmiyo olabilir, bu ay temmuzsa geçtiğimiz ayın(haziranın) ödemesini alacağımız için haziran ödemesi diye başlık açılır şu an forumda bu başlık mevcut
- 19-07-2010, 01:04:54https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemesi-8.htmlMuhabbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burayı takip edebilirsiniz
