• 17-05-2010, 21:13:12
    #64
    gaza geldim yine ingilizce siteye başladım..
  • 17-05-2010, 21:18:45
    #65
    Üyeliği durduruldu
    tr sağlık Sitesi

    100 1 1,00% 3,29 $ 0,33 $

    Yeni Site 1 hafta Olmadi.
  • 17-05-2010, 21:31:33
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Bemica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7.723 18 0,23% 0,08 $ 0,62 $

    bu işi bırakmamın zamanı geldi ve geciyor sanırım
    Kardeş 7 K Gösterime 18 Tık DeğiL 180 TIK ÇoK Az :S ..
  • 17-05-2010, 21:33:35
    #67
    bloggera rss ile nasılm akaleyi çekerim
  • 17-05-2010, 21:51:15
    #68
    Üyeliği durduruldu
    sakıncası yoksa site adresini yollamanız mümkün mü pm olarak ?
  • 17-05-2010, 21:55:43
    #69
    Ben bi bakam dedim 3 tık var 0.00 Bu ne yaw... Nereye tıklıyor bu millet. Hizmet Reklamları cıkıyor galiba
  • 17-05-2010, 22:36:47
    #70
    ben geçenlerde 0 tık ile 0.01 dolar aldım
  • 17-05-2010, 23:11:00
    #71


    henüz bu işte yeniyim...son 7 günlük kazancımda bu şekilde..2 ayı geçti başlıyalı ve 500$ oldu şu ana kadar...geçen ay ilk paramı aldım..bu ay sonundada alıcağım..hiçbir illegal birşey yoktur...kopya içerik vs yoktur..tamamen legal..az olsun ama öz içerik olmak zorunda..bu işi öğrenmek için ise hazırlık sürem yaklaşık 9 ay..kendim mühendisim ve tamamen ek gelir için yapıyorum..henüz meyvesini yemeye başlamadım...günlük 100$ seviyesine çıkmaya çalışıyorum..lütfen bana kızmayın hava olsun diye bu postu göndermiyorum..adsense hiçbir zaman ölmedi...önemli olan kaliteli ve doğru içerik ve hedef olayları...hangi kelime ne kazandırıyor iyi bakmak lazım..bazı kelimeler 1 tıka hiçbir şey vermezken bazı kelimeler 3$ kazandırır...ben genel site yapmıyorum..olayı hedefliyorum sadece...site açmak kolaydır her zaman...
    Aşağıdaki başlık ne yapmak gerektiğini çok güzel açıklıyor bence...

    https://www.r10.net/google-adsense/17...zaniyoruz.html
  • 18-05-2010, 00:37:02
    #72
    setrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    henüz bu işte yeniyim...son 7 günlük kazancımda bu şekilde..2,5 ayı geçti başlıyalı ve 500$ oldu şu ana kadar...geçen ay ilk paramı aldım..bu ay sonundada alıcağım..hiçbir illegal birşey yoktur...kopya içerik vs yoktur..tamamen legal..az olsun ama öz içerik olmak zorunda..bu işi öğrenmek için ise hazırlık sürem yaklaşık 9 ay..kendim mühendisim ve tamamen ek gelir için yapıyorum..henüz meyvesini yemeye başlamadım...günlük 100$ seviyesine çıkmaya çalışıyorum..lütfen bana kızmayın hava olsun diye bu postu göndermiyorum..adsense hiçbir zaman ölmedi...önemli olan kaliteli ve doğru içerik ve hedef olayları...hangi kelime ne kazandırıyor iyi bakmak lazım..bazı kelimeler 1 tıka hiçbir şey vermezken bazı kelimeler 3$ kazandırır...ben genel site yapmıyorum..olayı hedefliyorum sadece...site açmak kolaydır her zaman...

    Sektor nedir ? Kullandiginiz sitem nedir bunlar hakkinda detay verirseniz bu ise yeni baslayanlarda bilgilenmis olurlar