henüz bu işte yeniyim...son 7 günlük kazancımda bu şekilde..2 ayı geçti başlıyalı ve 500$ oldu şu ana kadar...geçen ay ilk paramı aldım..bu ay sonundada alıcağım..hiçbir illegal birşey yoktur...kopya içerik vs yoktur..tamamen legal..az olsun ama öz içerik olmak zorunda..bu işi öğrenmek için ise hazırlık sürem yaklaşık 9 ay..kendim mühendisim ve tamamen ek gelir için yapıyorum..henüz meyvesini yemeye başlamadım...günlük 100$ seviyesine çıkmaya çalışıyorum..lütfen bana kızmayın hava olsun diye bu postu göndermiyorum..adsense hiçbir zaman ölmedi...önemli olan kaliteli ve doğru içerik ve hedef olayları...hangi kelime ne kazandırıyor iyi bakmak lazım..bazı kelimeler 1 tıka hiçbir şey vermezken bazı kelimeler 3$ kazandırır...ben genel site yapmıyorum..olayı hedefliyorum sadece...site açmak kolaydır her zaman...
Aşağıdaki başlık ne yapmak gerektiğini çok güzel açıklıyor bence...

https://www.r10.net/google-adsense/17...zaniyoruz.html