• 19-03-2010, 06:58:43
    #1
    selam, 3 senedir pek aktif olmayan bir adsense hesabım var daha önceleri bu test ödemesi erken geliyordu bunda hesabı garanti olarak ekledim muhtemelen yanlışlıklda yapmadım ama 11 marttan beri test ödemesi beklemekteyim? sizce sorun ne olabilir ? test ödemesi gecikmesi normal mi?
  • 19-03-2010, 07:09:45
    #2
    bu arada google hesabım usd test ödemseinide usd olarak ekledim 2-3 yıldır aktif değilim piyasa da sorularımı normal karsılayın lütfen
  • 20-03-2010, 02:30:37
    #3
    bekliyorum arkadaslar ön bilgi de olur..
  • 20-03-2010, 09:27:57
    #4
    bu r10 a ne olmus yaw..
  • 20-03-2010, 11:04:38
    #5
    Devamlı saldırı halinde. Kimse giremiyor foruma. Haliyle millet uzaklaşıyor yavaş yavaş. Neyse... Ben de 3 gün önce ekledim aynı şekilde garanti bankası hesabı fakat test ödemesi yatmadı.
  • 21-03-2010, 14:02:04
    #6
    saol cevabin icin.