Sizce çeki seçeyim mi? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce çeki seçeyim mi?
20
●
1.591
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ödemeleri
Sizce çeki seçeyim mi?
1
2
3
14-03-2010, 03:41:15
#19
Erol
Üyeliği durduruldu
Banada aynısı oldu çekle ödeme alıp hesap değiştim. 5/6 ay çek ile aldım ödememi. hiç problem olmadı. hatta rekor kırdım, yarım günde param hesabıma geldi D:
14-03-2010, 03:42:11
#20
ByMeTaNeT
Üyeliği durduruldu
Bende kaç aydır ödeme alamayınca mecburi çeki seçtim. Bakalım bundan sonrası ne olacak.
14-03-2010, 10:43:10
#21
Supp
senini olayın benimde başıma geldi tem parayı çekecem ödeme işlemde yazıyodu sabah bi baktım ban yedim en iyisi ceki al
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler