• 08-06-2007, 13:59:56
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    adsense hesabımı kapatım biriken 140$ nasıl alabilirim reklam yayını durdurcam bunun için ne yapmam gerekir
  • 08-06-2007, 14:29:59
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kapattırmak için mail yollayın, içeride kalan ücreti bir sonraki ödeme döneminde öderler.
  • 14-06-2007, 19:52:00
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hangi adrese mail atmam gerekiyor
  • 14-06-2007, 19:53:05
    #4
    adsense-tr@google.com
  • 14-06-2007, 19:53:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    trsiteler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi adrese mail atmam gerekiyor
    adsense-tr@google.com
  • 14-06-2007, 20:28:02
    #6
    Mail atarsan parayı alamadan banlayabilirler
  • 14-06-2007, 20:30:57
    #7
    paranı al sonra kapat bence..
  • 16-06-2007, 13:14:26
    #8
    bencede paran al sonra kapat yoksa paradan olursun
  • 16-06-2007, 13:22:26
    #9
    Parayı almadan onlar kendileri kapatmasınlar da.