• 27-01-2010, 16:46:14
    #19
    deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu bir kısım kullancıda olan bir sorun bende olduğu gibi
    http://www.google.com/support/forum/...76706c80&hl=tr

    konuda bir arkadaş açmış konuyu bende 2 aydır ödeme alamıyorum işleme dahi girmiyor ödeme bu konuya devamlı mesaj yapıp yetkililerin görmesinin sağlayabiliriz belki
    yandık desenize.bizimkide öyle olmaz inş
  • 27-01-2010, 16:53:24
    #20
    İşlemde yazısı nerede yazıyor? Sanırım benimki de sizinle aynı durumdan dolayı işleme alınmadı. Daha önce para almıştım. Banka hesap bilgilerimi değiştirdim. Iban ekledim. Gelen kodu girdim ve aktifleştirdim.

    Parayı alamıycaz herhalde :S
  • 27-01-2010, 16:56:10
    #21
    ysf1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemde yazısı nerede yazıyor? Sanırım benimki de sizinle aynı durumdan dolayı işleme alınmadı. Daha önce para almıştım. Banka hesap bilgilerimi değiştirdim. Iban ekledim. Gelen kodu girdim ve aktifleştirdim.

    Parayı alamıycaz herhalde :S
    hesabım-ödeme geçmişi
  • 27-01-2010, 17:09:49
    #22
    asikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabım-ödeme geçmişi
    Aralık ayının sonunda ödenmesi gereken miktar 100 doların baya üstündedir.