• 06-12-2009, 01:07:49
    #10
    Bende ayın 2 sinden beri ödeme yapıldı yazmıyor... panelde değişim olduğu için sen göremiyorsun. henüz aktif değil. 10 aralık tan sonra panel yenilenmiş olacak ozaman ödeme yapıldı diye yazar...
  • 06-12-2009, 01:10:07
    #11
    alırsın...
    inşallah
  • 06-12-2009, 01:10:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    saol ilkay
  • 06-12-2009, 01:11:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    birazdan konu açlırda başlık olarak google 2nci ödemeleri neden yapmıyor diye görürsem hiç şaşırmam
  • 06-12-2009, 01:22:41
    #14
    PcDelisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birazdan konu açlırda başlık olarak google 2nci ödemeleri neden yapmıyor diye görürsem hiç şaşırmam
    zuhahahahaha konuyu görünce ilk kopma, bu postta ikinci gülme krizi
  • 06-12-2009, 01:53:34
    #15
    GooGDe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ay ben ıban bılgılerımı gırmemıstım adsensehesabıma ayın 1 ınde gırdım ıban bılgılerını onay ıcın beklıyor dedı fakat odemelerım bekletılıyomus hesap no ıcın neyse gırdık bılgılerı ertesı gun odemeyı yaptı google fakat hala odemem bekletılıomus odeme yapıltı ıbaresı yok ama hesabımda para mevcut sımdı hesabımı onaylıyınca bı dahamı odicekler hesap ıncelemelerınde para odenmemıs gozukuo


    Normalde ödeme yapıldı yazıyordu daha sonra odemeyı hafta sonuna vs denk gelırse alıyorduk yada aynı gun ılk defa odemeyı alıpda hala odenmemıs sekılde goruyorum dolarcıklarımı o sebeble yazdım arkadaslar.
    bendede aylardır aldığım ödemelerden sonra işlemde yazıyor 2-3 gün içinde kalkıyor 2. ödeme diye bekleme bence.
  • 06-12-2009, 02:08:55
    #16
    bende böyle sevinmiştim
  • 06-12-2009, 02:14:43
    #17
    Alırsın... Ama neyi?
    Google'dan bahsediyoruz bilmem anlatabildim mi (:
  • 06-12-2009, 02:28:16
    #18
    Haber edersin bize