• 21-11-2009, 01:56:51
    #1
    Aramızdan ayrılanlar...
    Merhaba Arkadaşlar iban sistemi beklediğimdende erken sisteme girdi bu akşam ibansız olan hesapları silmişler ama ben önceden onaylatmıştım neyseki sorun yok hemen onaylı ibanlı hesabı girdim bu ay ödemeler bayramdan önce yapılacak diye düşünüyorum + olarak ödeme geçmişi kısmında
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var.
    yazısı bu ay erken yazdı % 90 salı günü ödemeleri almış oluruz düşük bir ihtimal ise arefe günü yani çarşamba günü öğleden önce paralar hesaplarda olur .
  • 21-11-2009, 02:05:38
    #2
    Hiç zannetmiyorum google'ın erken yatıracağını. Evet en geç salı alırız ama 1 aralık salı olacaktır. Ama inşallah sen yanılmazsın bende gidip dışarda biraz utanır gelirim
  • 21-11-2009, 02:07:16
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne yani IBAN sistemine göre bilgilerini girmeyenler bu ay ödeme alamayacak mı ?
  • 21-11-2009, 02:09:18
    #4
    Aramızdan ayrılanlar...
    Kesin birşey söyleyemem ama durum onu gösteriyor gibi
    Lockam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani IBAN sistemine göre bilgilerini girmeyenler bu ay ödeme alamayacak mı ?
  • 21-11-2009, 02:13:27
    #5
    Lockam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani IBAN sistemine göre bilgilerini girmeyenler bu ay ödeme alamayacak mı ?
    ne alakası var ayın 15.'inden sonra düzenleme yapılmış alırsın paranı orada sıkıntı yok. Biz bayram öncesinden bahsediyoruz.
  • 21-11-2009, 02:33:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    netadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne alakası var ayın 15.'inden sonra düzenleme yapılmış alırsın paranı orada sıkıntı yok. Biz bayram öncesinden bahsediyoruz.
    Dostu 15 inden sonra düzenleme yapılmısda İBAN girilmeyen hesaplar silinmiş hangi hesaba yatıracaklar sence almamız imkansız gibi gözüküyor.
  • 21-11-2009, 02:52:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    trturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostu 15 inden sonra düzenleme yapılmısda İBAN girilmeyen hesaplar silinmiş hangi hesaba yatıracaklar sence almamız imkansız gibi gözüküyor.
    Doğru diyor arkadaş. Ben bu durumdayım mesela. Düzenleme 15 inden sonra yapıldı ama ''ödemeleriniz beklemektedir'' ibaresi var.
  • 21-11-2009, 03:37:39
    #8
    Hocam ben de diyorum ki; 15'inden sonra yaptığın en geç kasım 2 de paranı alırsın. Ödemeniz bekletilmektedir ibaresinin üzerine bakarsan ayın 30.una zamanlanmış eft ileti göreceksin. tabii 100 dolar hakedilişiniz varsa.

    Zaten su anda IBAN için google tarafından yapılan doğrulama eft'sini en geç 48 saat içinde alan arkadaşlar forumda mevcut. Yani anlayacağınız no panic
  • 21-11-2009, 03:45:19
    #9
    Okuduğum yazıda bu ay ki ödemelerin sorunsuz bir şekilde yapılacağı, bu işlemlerin de önümüzdeki ay yani aralık ayı ödemelerinde sıkıntı yaşanmaması için Aralık 15'ine kadar doğrulanması gerektiği yazıyordu. Fakat şimdi arkadaş böyle diyince allah allah dedim.