Okuduğum yazıda bu ay ki ödemelerin sorunsuz bir şekilde yapılacağı, bu işlemlerin de önümüzdeki ay yani aralık ayı ödemelerinde sıkıntı yaşanmaması için Aralık 15'ine kadar doğrulanması gerektiği yazıyordu. Fakat şimdi arkadaş böyle diyince allah allah dedim.