• 02-11-2009, 21:33:11
    #1
    Arkadaşlar hepinizin telaş ve kuşku içerisinde olduğunu gözlemledim. Aynı şekilde bizde ödeme bekliyoruz ve konu hakkında sahadan gittigidiyor ve diğer büyük kuruluşlarla iletişime geçtik. ve endişe edilecek bir durum olmadıgını öğrendik.
    Forumda görüyorum ki herkez bir telaş ve sabırsızlık içerisinde konu hakkında sizleri aydınlatacak Makalemizi okumanızı ve sizleri sabır ve sukunete davet ediyorum.

    saygılarımla.
  • 02-11-2009, 21:35:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    makalenı okudum ve cok mantıksız buldum .. reklamı bırak bence
  • 02-11-2009, 21:36:59
    #3
    makalende bazı yayıncıların aldığı hayal ürünü demişin ama alan arkadaşım var ve ona hep erken yatıyor.ve kesinlikle yalan söylemiyorum gözümle gördüm..arvato finance den yatmıyor irlanda üzerinden yatıyor .yatmayanlar arvatonun(bizimkiler)
  • 02-11-2009, 21:38:25
    #4
    geçen ayın 28 inde alan aldı parayı
  • 02-11-2009, 21:40:35
    #5
    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ayın 28 inde alan aldı parayı
    Cumartesi'ye denk geliyor 28 i Nasıl Ödeme Alacaklar?

    Ayrıca Hangi banka bu gönderilen?
  • 02-11-2009, 21:41:39
    #6
    Çok mantıksız olması bir yana, yanlış bir bilgi de mevcut. Ayın 5'ine kadar süre olduğu filan tamamen yanlış bilgi. Ay sonuna kadar Ödeme İşlemde yazısı belirmeliydi. Bu bir Google kuralıdır.

    Sizin, ayın 5'i dediğiniz şey ise, önceki ayın toplam parasının, panelde yansıması durumudur.
  • 02-11-2009, 21:44:24
    #7
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok mantıksız olması bir yana, yanlış bir bilgi de mevcut. Ayın 5'ine kadar süre olduğu filan tamamen yanlış bilgi. Ay sonuna kadar Ödeme İşlemde yazısı belirmeliydi. Bu bir Google kuralıdır.

    Sizin, ayın 5'i dediğiniz şey ise, önceki ayın toplam parasının, panelde yansıması durumudur.

    EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.

    bu yazıdan anladıgın buysa tebrik ediyorum seni
  • 02-11-2009, 21:48:53
    #8
    captain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.

    bu yazıdan anladıgın buysa tebrik ediyorum seni
    Asıl ben seni tebrik etmeliyim. Onlarca arkadaş neyin isyanını ediyorlar burada?

    Biz, henüz "Ödeme İşlemde" olmadığı için bu kadar debeleniyoruz. Bütün bu tartışmalar "Ödeme İşlemde" yazısı için. Yoksa, ödeme işlemde yazdıktan sonra, parayı alacağımız konusunda şüphemiz yok. Yılbaşında ya da bayramda, 6-7 ay önce, paramızı ayın 4'ünde aldığımı hatırlarım. Araya tatiller girmişti.

    Ama anlayacağın dilden, yani basitçe tekrar diyorum ki: "Bizim derdimiz, 'Ödeme İşlemde' yazısının görünmemesi ve bu yazının de ay sonuna kadar mutlaka panelde görünmesi gerekliliği."
  • 02-11-2009, 21:50:15
    #9
    sayfana koyduğun 10 reklamı göstermek için uyduruk bişey yazıyorsun sonra makale bırakın kardeşim bu işleri.