
Admob mayıs kazançları
18
●1.134
- 16-05-2026, 20:40:14Admob (nisan) mayıs da yatacak kazançlar, yeni bir mobil uygulamamızdan gelen gelirler. Sizde durumlar nasıl?

- 16-05-2026, 20:43:17Cümleten hocam, hep beraber inş.ResulDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2026, 20:45:53Oyun tarafıyla çok haşır neşir değilim ama, tier1 ülkelere odaklanabilirsiniz reklam konusunda, eğer globalde rekabet edecek bütçeniz yok ise tr lokasyon reklamlara yüklenerek ilgili kategoride sıraya almaya deneyebilirsiniz.Wolwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2026, 20:47:34Bu kazanç paylaşma işi çok garip geliyor bana nedense. Bu ay vergi dökümü paylaşacağım birazdan.
- 16-05-2026, 20:48:24Önerileriniz için teşekkür ederim hocam.EpikSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklama değecek bir oyun değil. Oyun güzel fakat süreklilik sunmuyor. Game desing zayıf biraz.
Mobil app süreci bayağı bir sancılı.
web tarafı çok daha hızlı ve mantıklı geliyor. - 16-05-2026, 20:49:46Neden garip ki hocam, sonuçta insanlar kazançlarını şeffaf bir şekilde paylaşıp fikir istişaresi yapıyorlar. Geçersiz trafik maliyetleri vs. bilgi alışverişi sağlıyorlar.dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bol kazançlar dilerim hocamtylerdev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

