Bu kazanç paylaşma işi çok garip geliyor bana nedense. Bu ay vergi dökümü paylaşacağım birazdan.
Neden garip ki hocam, sonuçta insanlar kazançlarını şeffaf bir şekilde paylaşıp fikir istişaresi yapıyorlar. Geçersiz trafik maliyetleri vs. bilgi alışverişi sağlıyorlar.
Şükür bol kazançlar herkese
Bol kazançlar dilerim hocam