• 21-03-2007, 02:12:26
    #1
    Misafir
    Evet arkadaşlar 1 ayı daha geride bıraktık.Acısı ile tatlısı ile.Banlananlar oldu ucuz yırtanlar.Rahat rahat devam edenler.Adsenseyi bırakanlar yada adsenseye daha fazla asılanlar..

    Ve gün geldi çattı yeni bir google adsense ödeme tarihine günler kaldı.

    Bu ay 24 ve 25 i hafta sonu olduğu için 26 Martta Ödemelerimizi alacağız sanırım.Büyük bir aksilik olmazsa tabi.Çünkü Salıyada Sarkabilir.
  • 21-03-2007, 02:29:11
    #2
    güzel belirtmiş ****** arkadaşım fazla söze gerek yok
    hayırlı olsun herkese
    2ay önce 18.de banı çakmıştı bu ay sorun yok yani 2 aydır sorun yok
  • 21-03-2007, 07:28:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bende ilk ödememi alcam gün sayiyorum
  • 21-03-2007, 07:59:55
    #4
    şubat ödemelerini ( ocak kazanclarını ) 24 subatta alacaktık fakat c.tesi denkgeldigi için pazartesi googleeft yaptı ve salı günü paralar hesaplara işlendi

    büyük ihtimal pazartesi aksam ödemeleri cıkarır ve salı sabah gibi hesaba yansır ücretler
  • 21-03-2007, 08:31:18
    #5
    Bu ayda bitti
    Ödemeler büyük ihtimalle salı günü gelir
    Aylardır ne dediysem oluyor google amca p.tesi akşamı ödeme yapar sabah hesaplara düşer
  • 21-03-2007, 10:11:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    aynı konu, mart ayı muhabbeti 3-4 başlık aşağıda var ztn. epeyde mesaj yazıldı hani. post kasıp, gereksiz db şişirmeyi amaç bilenlere itafen...
  • 21-03-2007, 11:41:53
    #7
    Arkadaşlar ben ilk ödememi alıcam. Martın 4 ünde 100 $ sınırını aştım. Ödemeyi bu aymı yaparlar yoksa nisanı mı kayar?
  • 21-03-2007, 11:59:23
    #8
    TheScorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben ilk ödememi alıcam. Martın 4 ünde 100 $ sınırını aştım. Ödemeyi bu aymı yaparlar yoksa nisanı mı kayar?
    Pini ve eft doğrulamasını mart 15den önce yapmışsan ödemeni alırsın...
  • 21-03-2007, 12:25:17
    #9
    Bu ay ilk defa ödeme alamıyorum ama yakında tadını çıkaracağım, fazlasıyla...