• 01-08-2009, 23:09:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar
    30'undan sonra gelirlerimiz artarsa yeni ayda ödeme son miktara göre mi olur yoksa geçen ayın son miktarına göremi ?
  • 01-08-2009, 23:17:49
    #2
    geçen ayın son miktarı
  • 05-08-2009, 12:02:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler hocam ..