• 10-07-2024, 10:14:34
    #1
    Hiç bilgim yok bu konularda adsense den gelen kazancı nasıl vergilendirmek gerekiyor. Bir kaç yazıda istisna belgesinden bahsedilmiş birisi aydınlatırsa sevinirim
  • 10-07-2024, 10:17:26
    #2
    Kimse bilmiyor kardeşim ya vallahi anlamadım araştırdığım kadarıyla 2 yol var birincisi ziraat bankasına gidip adsense gelirleri için hesap açıcaksın ordan direkt 15 vergi kesiyor diğeride istisna belgesi alıcaksın fakat adsense gelirlerini kapsıyormu net değil
  • 10-07-2024, 10:18:15
    #3
    ZEYBEKOGLU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse bilmiyor kardeşim ya vallahi anlamadım araştırdığım kadarıyla 2 yol var birincisi ziraat bankasına gidip adsense gelirleri için hesap açıcaksın ordan direkt 15 vergi kesiyor diğeride istisna belgesi alıcaksın fakat adsense gelirlerini kapsıyormu net değil
    ziraatı araştırayım bi hocam
  • 10-07-2024, 10:19:20
    #4
    Yarın ziraatte bir müdür arkadaşım var onu arıcam duruma göre yazarım sen bugun gidersen sen yaz lütfen şu işi netleştirelim
  • 10-07-2024, 10:20:52
    #5
    ZEYBEKOGLU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın ziraatte bir müdür arkadaşım var onu arıcam duruma göre yazarım sen bugun gidersen sen yaz lütfen şu işi netleştirelim
    benim bugün gitmem. konuşunca haber verir misin hocam bana da
    https://www.ziraatbank.com.tr/tr/bir...1lacakt%C4%B1r.
  • 10-07-2024, 10:22:23
    #6
    Aslında durum net arkadaşlar ilk olarak vergi dairesinden istisna belgesi alacaksınız daha sonra bu istisna belgesini istinaden bankadan hesap açacaksınız bu hesabı vergi dairesine tanımlayacaksınız. Interaktif Vergi Dairesinden yani online olarak bu işlemleri yapabiliyorsunuz.
  • 10-07-2024, 10:23:18
    #7
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında durum net arkadaşlar ilk olarak vergi dairesinden istisna belgesi alacaksınız daha sonra bu istisna belgesini istinaden bankadan hesap açacaksınız bu hesabı vergi dairesine tanımlayacaksınız. Interaktif Vergi Dairesinden yani online olarak bu işlemleri yapabiliyorsunuz.
    hocam benim bağkur sigortam vs. yok yine yapabilir miyim interaktiften
  • 10-07-2024, 10:25:06
    #8
    Salihcanbolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim bağkur sigortam vs. yok yine yapabilir miyim interaktiften
    Açıkçası daha önce mükellefiyeti olmayanlar interaktif vergi dairesini kullanabiliyor mu bilmiyorum ama Vergi dairesinden rahatlıkla işinizi halledebilirsiniz. Eğer sigortanız yoksa bağ-kur borcu çıkacak bu bir dezavantaj bilginiz olsun.
  • 10-07-2024, 10:26:47
    #9
    https://www.youtube.com/watch?v=als1qA3QRGM


    bunu izleyerek yaparsınız internetten.