100 $'ı geçtim ama hala şu yazı çıkıyor:
Alıntı
AdSense ödemeleri aylık olarak yapılır. Hesap bakiyenizin 100,00 $ eşiğine ulaştığında, hesabınızda bekletme yoksa, bir sonraki ayın sonunda ödemenizi yapacağız.
Bu yazının değişmesi gerekiyor mu? Yani bu ayın sonunda ödeme yapacağız filan diye.