• 14-07-2009, 23:27:43
    #19
    Jeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde pin gelmedi 450 $ var daha alamıyorum
    Ah keşke bende biriktirebilsem o kadar her ay kendime diyorum ödemeyi bekleticem diye ayın 15.den önce bekletmeye alıyorum ama ayın 15,i geldigi zaman bekletmeyi kaldırıyorum para tatlı geliyor
  • 15-07-2009, 00:23:18
    #20
    Biz daha haziran ödemesini alamadık ya.Bankayla kavga ettim daha da yatırmazlar
  • 15-07-2009, 13:26:08
    #21
    geçenlerde biri yazmıştı hesapta 4500 dolar oldu hayla pin gelmedi diye..
    keşke pin gelmeden hesapları kasmasanız..
  • 15-07-2009, 13:49:02
    #22
    31 temmuz cuma günü 1,54 den yatar demedi demeyin sonra...
  • 15-07-2009, 13:50:05
    #23
    eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha ayın ortası gelmedi naaptınız ya
    aceleleri var para para para
  • 15-07-2009, 21:11:25
    #24
    Arkadaşlar ben bir soru sormak istiyorum.Acaba şimdiden ödeme geçmişinde bu ay ödenmek üzere bakiyeniz var tarzında bir yazı yazar mı? Ne zaman bu yazı yazmaya başlar?
  • 15-07-2009, 21:45:05
    #25
    metzelder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben bir soru sormak istiyorum.Acaba şimdiden ödeme geçmişinde bu ay ödenmek üzere bakiyeniz var tarzında bir yazı yazar mı? Ne zaman bu yazı yazmaya başlar?
    ödeme geçmişinde 100 $ ' ı geçtiyseniz bir yazı olur.
  • 15-07-2009, 21:55:32
    #26
    100 $'ı geçtim ama hala şu yazı çıkıyor:

    Alıntı
    AdSense ödemeleri aylık olarak yapılır. Hesap bakiyenizin 100,00 $ eşiğine ulaştığında, hesabınızda bekletme yoksa, bir sonraki ayın sonunda ödemenizi yapacağız.
    Bu yazının değişmesi gerekiyor mu? Yani bu ayın sonunda ödeme yapacağız filan diye.
  • 15-07-2009, 22:42:18
    #27
    şuan 99,82 $ ne olacak gelecek ay alamazmıyım ödeme :S