SlaveMX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsense Ödememi Alamadım...
13
●1.157
- 12-07-2009, 01:43:28Bende duymuştum,herkes giremiyormuş...SlaveMX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2009, 18:19:14Aynı durum bendede var.bu ayki ödemem google de yatmış gözüküyor fakat hesapta bi değişiklik yok..herzaman düzenli şekilde aldığımız google adsense bu ay neden böyle oldu..
Aynı durumda olup ödemesini alan arkdaşkar nasıl aldıklarını burada bildirsinler bizlerde ona göre hareket edelim.. - 13-07-2009, 09:07:21bugun google adsenseye giriş yaptıgımda ödeme yapıldı olan kısım yazısında
EFT başarısız - kazançlar geri yatırıldı
yazıyordu.demekki diğer aya kadar başka bi hesap numarası girecegiz..