Merhaba admob üzerinden sağladığım kazanç geçen ay 200₺'nin üstünde gözüküyordu ayın 22'sinde yatmasını bekliyordum lakin herhangi bir ödeme yatmadı hesaptan bakiye de eksilmedi.
Kimlik doğrulaması yapmıştım ama adres doğrulaması için birşey yapmadım çünkü böyle birşey istemedi.
Doğrulama kısmı şuan bu şekilde;
Ne yapmam gerekiyor bilen hocalarım yardımcı olabilir mi ?
200 TL ye ayin son gunu 30/31 inde ulasmis olmalisiniz ve ayrica ogun kesinlesmis ucret bolumune yansimasi gerekiyor. Kısacası ayın 30/31 inde kesinlesmis olan 200 TL ucreti bu ayin 21 inden itibaren aliyorsunuz. Umarim anlatabilmisimdir.
* Siz muhtemelen ayin 30/31 inde kesinlesen ucret 200 TL nin altinda kaldiginiz icin, bakiyeniz eksilmeden uzerine devam etti.
200 TL ye ayin son gunu 30/31 inde ulasmis olmalisiniz ve ayrica ogun kesinlesmis ucret bolumune yansimasi gerekiyor. Kısacası ayın 30/31 inde kesinlesmis olan 200 TL ucreti bu ayin 21 inden itibaren aliyorsunuz. Umarim anlatabilmisimdir.
* Siz muhtemelen ayin 30/31 inde kesinlesen ucret 200 TL nin altinda kaldiginiz icin, bakiyeniz eksilmeden uzerine devam etti.
Hocam şöyle ki Mart 31 de hesabımda+200₺ vardı Nisan 22 de de yatması gerekiyor diye biliyorum önümüzdeki ay mı yatacak sizce ?