• 07-03-2023, 11:26:46
    #1
    İyi günler wisedan gbp hesabı açtım bunu adsense için kullanmak istiyorum fakat [OR-BAIH-10] hatası alıyorum daha önce karşılaşan var mı bu durumda ne yapılmalı acaba
  • 07-03-2023, 12:44:23
    #2
    Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wise devri kapandı hocam.
    Wise devri kapandı bahsettiğiniz nedir tam olarak hocam biraz açabilirmisiniz? Problemsiz bir şekilde kullanıyorum şuan