• 20-12-2022, 18:03:22
    #1
    Selam dostlarım iyi kötü koskoca bir yılı geride bıraktık sayılır. Bu yılın son konusunu ben açmak istedim. Tüm r10 ailesine bol kazançlar ve mutlu yıllar diliyorum. Kalbiniz kadar kazancınız olsun.

    İngiltere hesabımızın ödemesi işleme alınmış 18:19 :

  • 20-12-2022, 22:01:00
    #2
    Bol kazançlar, herşey herkesin gönlünce olsun.
  • 21-12-2022, 08:10:42
    #3
    Yeni yıl hepimizin projelerinde başarılar getirsin. Adsense den 8-10 haneli rakamları kazandırsın inşallah 😂
  • 21-12-2022, 08:51:07
    #4
    sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni yıl hepimizin projelerinde başarılar getirsin. Adsense den 8-10 haneli rakamları kazandırsın inşallah 😂
    Ben 6 ya okeyim hocam 😀
  • 21-12-2022, 09:38:55
    #5
    ehotography adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 6 ya okeyim hocam 😀
    Hocam 8 iyidir inşallaj kazanırsın bizi de görürsün dua etmişti benim içinde dersin 😂
  • 21-12-2022, 11:51:24
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son durum nedir hocam
  • 21-12-2022, 12:27:27
    #7
    Evet Saat : 12:00 itibari ile Otomatik ödeme (beklemede) işlemde 👍😎
  • 21-12-2022, 13:02:03
    #8
    Bizde hala tık yok müdür
  • 21-12-2022, 13:04:02
    #9
    odeme sıralaması neye gore yapılıyor acaba