Selam dostlarım iyi kötü koskoca bir yılı geride bıraktık sayılır. Bu yılın son konusunu ben açmak istedim. Tüm r10 ailesine bol kazançlar ve mutlu yıllar diliyorum. Kalbiniz kadar kazancınız olsun.

İngiltere hesabımızın ödemesi işleme alınmış 18:19 :