• 26-01-2007, 09:32:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşbankasına hala ödeme alamayan var mı? bu ne rezillik anlamadım. İlk defa işbankası hesabı verdim adsense için ama hep böyle olacaksa işimiz var bunlarla.
  • 26-01-2007, 10:09:18
    #2
    aldık hocam 1-2 arkadaş daha alamamıştı aldık ödemeleri iş bankası alırsın yakında
  • 26-01-2007, 10:12:11
    #3
    Dün 3 gibi geldi işbankasına ödeme
  • 26-01-2007, 10:24:11
    #4
    Geçen seferde millet cuma günü aldı ben pazartesi almıştım işbanktan.
    Bu sefer sabah 10 da geldi...
  • 26-01-2007, 12:21:42
    #5
    biraz -bi kaç gün- geç geliyor ama geliyor troy hocam
  • 26-01-2007, 12:35:57
    #6
    İş bankası eft ve havaleleri genelde mesainin son saatinde yapıyormuş.
    Ve hesabının bulunduğu şubedeki memur onaylamadan paran hesabına geçmiyor.
  • 26-01-2007, 12:42:47
    #7
    Dün ödeme yapıldı
  • 26-01-2007, 12:50:20
    #8
    Misafir
    Dün ödemem yapıldı ama canım çıktı parayı hesabımda görene kadar 3 kilo verdim rahat
  • 26-01-2007, 12:54:35
    #9
    Üyeliği durduruldu
    dün saat 11 de benm hesabımdaydı valla.