• 10-03-2009, 22:37:05
    #10
    ah ahhhh bide ben bir ödeme alabilsem PIN siz hayat yerin dibine batsın...

    alacağın para hayırlı olur para inş.

    güle güle harca hocam yiyince bizide hatırla
  • 10-03-2009, 22:38:52
    #11
    İnş benimde pin gelir sorunsuz ödeme alırım.İyi bi miktar alacagım bende kendime göre..
  • 10-03-2009, 22:39:09
    #12
    Wayy hayirli olsun ama rakami merak ettik he
  • 10-03-2009, 23:57:44
    #13
    valla bide doların kaçtan verileceğini bi bilsek daha hoş olacak
  • 11-03-2009, 00:13:10
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok merak ettik hoca şöyle bir yakın bişey söle
  • 11-03-2009, 00:16:40
    #15
    0,8 K yeter bu ay Az ama öz.
  • 11-03-2009, 01:58:42
    #16
    erkanertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Adsense Mart 2009 Ödemeleri
    Arkadaşlar Konuyu Erken Açmış Olabilirim Bu Ay Yüklü Bir Miktar Alıcam İnşallah Çok Sevinçliyim Hepimize Hayırlı Olsun Ödemeler ):
    olemiii alırsın artık 250 konturu
  • 11-03-2009, 02:03:17
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benimde az bişey kaldı inş parayı almadan banlanmayız
  • 11-03-2009, 08:24:16
    #18
    Google nin hesap kesim tarihi 23 ümü yoksa 31 ine kadar vaktimiz varmı daha 60$ olmuş benim