• 24-01-2007, 16:58:26
    Üyeliği durduruldu
    Ocak 2007 24 Oca Ödeme işlemde -US$ *****,62 Ocak ayı kazançları 10 Şubat tarihinde kesinleşecektir [?]
  • 24-01-2007, 17:27:57
    evet 10 şubat olayı yazıyor... bende de ödeme işlemde.. herkese hayırlı olsun..
  • 24-01-2007, 17:34:31
    Hayırlı olsun!...
  • 24-01-2007, 19:28:13
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme İşlemde
  • 24-01-2007, 23:41:17
    Ocak 2007 24 Oca Ödeme işlemde

    hayırlı olsun ilk paramı alacagım
  • 26-02-2007, 00:33:40
    bu konunun adı aralık ödemeleri olması gerekmez mi?
  • 26-02-2007, 00:40:41
    Üyeliği durduruldu
    ustalar bende niye yok nerede yazıyor bu ödeme işlemde olayı?ilk defa alıcaz.Hadi Hayırlısı
  • 26-02-2007, 05:16:43
    13 sayfa mesaj dolmus daha bir allahın kulu paramı aldım dememiş.butun mesajları okudum tek tek sadece scorpionun sakadan aldım demesı var 3-5 tane işlemde olan var.bi arkadas 8 aylıkmısınız demıs yok bu gece anladım 8değil 7 aylık bızım ınsanımız düsünüyorumda yurtdısında yasayan böle forumda adsense parasını bekleyen kac webmaster vardır ya bırak gelsınde ne zaman gelırse gelsın.para iman delikanlılık konusarak bellı olmazmıs.yatınca yazarsınız yattımı yatmadımı diye.yada su kdr yattı iyi kötü kazandık die.olay cıgrından cıkmıs
  • 26-02-2007, 16:07:23
    Üyeliği durduruldu
    atabey ay sonunda cebinde sigara alcak para kalmasın sen o zaman konuş.